اجتماعي
1398/02/19
  • معاون وزير راه و شهرسازي در ملاير گفت:

    با توجه به تنگناهاي مالي و تعدد طرح هاي در حال اجراي اين وزارتخانه، طرح جديدي به رديف هاي بودجه اضافه نمي شود.
  • به گزارش روابط عمومي فرمانداري، به نقل از ايرنا، خيرالله خادمي روز چهارشنبه، در جريان بازديد از روند اجرايي طرح هاي راه سازي ملاير بيان کرد: توسعه زيرساخت هاي حمل و نقل کشور در 40 سال گذشته بي نظير و با قبل از انقلاب غيرقابل مقايسه است.

    مديرعامل شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل کشور درباره طرح بزرگراه ملاير به آورزمان و نهاوند گفت: براي اجراي اين طرح پيگيري هاي زيادي صورت گرفت و تبديل وضعيت آن به بزرگراه در دولت مصوب شد.

    وي با تاکيد بر اينکه با تلاش هاي صورت گرفته روند اجرايي اين بزرگراه نبايد طولاني شود، از نمايندگان ملاير و نهاوند در مجلس شوراي اسلامي درخواست کرد: با استفاده از اهرم هاي در اختيار خود کمک کنند سال آينده اين طرح افزايش اعتبار داشته باشد تا بتوان در مدت 2 تا سه سال آينده آن را تکميل و بهره برداري کرد.

    معاون وزير راه و شهرسازي با بيان اينکه ارتقاء اين مسير به بزرگراه ضروري بود، روند توسعه زيرساخت هاي اين منطقه را مطلوب و رو به جلو ارزيابي کرد و افزود: اين روند موجب مي شود شرايط اقتصادي، اجتماعي، امنيتي و سياسي منطقه ارتقاء يابد.

    مديرعامل شرکت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل کشور بيان کرد: در آينده اي نزديک با حضور وزير راه و شهرسازي عمليات اجرايي طرح اتصال راه آهن نهاوند به شبکه ريلي کشور و بزرگراه ملاير به آورزمان و نهاوند آغاز مي شود.

    به گزارش ايرنا، طرح بزرگراه ملاير به آورزمان و نهاوند به طول 40 کيلومتر است که هشت کيلومتر آن در حوزه نهاوند و 32 کيلومتر در حوزه ارتباطي شهرستان ملاير است و به تازگي 22 کيلومتر آن به پيمانکار واگذار شده است.

    معاون وزير راه و شهرسازي روز چهارشنبه از مراحل اجرايي احداث محور چهارخطه ملاير به توره، ملاير به آورزمان و ملاير به تويسرکان در مسير روستاي حسين آباد شاملو بازديد و در جريان مشکلات اين طرح ها قرار گرفت.